fbpx

Visuell Profil

for Kry Interiør

Logo & profil
Lansert: 2022
Samarbeidspartnere: Rosenborg Reklame

Tilpasset, fargerik og autentisk – det er kjernen i den visuelle identiteten vi skapte for KRY interiør. Med en fot godt plantet i det skandinaviske designlandskapet, tok vi utgangspunkt i det rene og enkle. Men vi ville også bryte noen regler. Hvorfor? Fordi KRY interiør ikke bare handler om interiør, men også om å gi folk mot til å uttrykke seg gjennom det de omgir seg med.

Skandinavisk design med en vri
Skandinavisk design er kjent for sin minimalistiske estetikk, med rette linjer og en jordnær fargepalett. Det er tidløst, ja, men også litt forutsigbart. Kunden vår ønsket å utfordre dette, og dermed valgte vi en dristig, men samtidig harmonisk, fargeprofil. Målet var å skape en visuell opplevelse som speiler KRY interiørs unike tilbud – kvalitetsvarer som ikke bare følger trenden, men også setter den.

Mer enn bare en butikk
Og det stopper ikke der. For KRY interiør er ikke bare en butikk, det er en destinasjon. Et sted hvor du får ekspertråd og personlig konsultasjon for å skape ditt eget drømmehjem eller optimere boligen før salg. Vi ville at den visuelle identiteten skulle understreke denne dynamiske funksjonen. 👏


Inspirerende visuell identitet
Til slutt var det viktig for både oss og kunden at merkevaren skulle være noe folk kunne relatere til og bli inspirert av. Derfor valgte vi visuelle elementer som oppfordrer folk til å ta sjanser, være seg selv og tørre å gå for de unike stykkene som fullfører et hjem. Et hjem er tross alt ikke bare et sted man bor, men en forlengelse av hvem man er. 🏡

Så der har du det – en frisk og fargerik profil som komplementerer KRY interiørs visjon om å være mer enn bare en interiørbutikk. Det er et sted for inspirasjon, kreativitet og personlig uttrykk.