Annonsering
Digital annonsering er en av de mest effektive måtene å nå ut til markedet på. De siste årene har det blitt hardere konkurranse om annonseplasseringer og synlighet digitalt.
På lik linje med mye annet i det digitale universet kan det å komme i gang med annonsering virke overveldende. Det finnes annonseringsplattformer som hver har sine fordeler og ulemper. Sammen finner vi hva som vil gi best effekt for dine behov!
Vi jobber i hovedsak med tre typer annonser:
- Google Ads
- Displayannonser
- Annonsering i sosiale medier
Google Ads
Med betalte plasseringer i Google (annonser) øker du sjansen for at kundene finner fram til tjenestene dine. I Google Ads har du muligheten til å lage ulike typer annonser og sette bestemmelser for når disse skal vises i Google-søk. Du kan by på plasseringer for søkeord, lage shoppingannonser og benytte deg av flere gode verktøy.
Slik kan du sørge for at du er synlig for de som leter etter tjenestene du tilbyr. I tillegg finnes det muligheter for å søkemotoroptimalisere nettstedet ditt slik at du får organisk (ubetalt) trafikk. Jobber man godt med begge disse vil man se gode resultater.
Trenger du en oppdatering av nettsiden din? Vi hjelper deg!
Displayannonser
Med displayannonser kan du effektivt målrette annonsene dine. De kan blant annet justeres etter alder, geografisk område, interesser, søkeord, tema og en rekke andre kriterier. Displayannonser er også et godt verktøy til å skape merkesvarebevisthet rundt din merkevare.
Å sørge for å merkevaren din blir sett og lagt merke til av kunder og mulige kunder utgir stor verdi for en hver bedrift. Vi som forbrukere trenger i gjennomsnitt å bli eksponert for en merkevare 6 ganger før vi tar en kjøpsbeslutning, dermed er synlighet og eksponering en avgjørende del av markedsføringen.
Annonsering i sosiale medier
Annonsering i sosiale medier er også en god måte å drive merkevarebygging. Sosiale medier er en godt etablert informasjonskilde og vi som forbrukere er ofte åpen for nye inntrykk. Plattformene har egne verktøy for annonsering, slik når du enkelt ut til målgruppen din.
Vi jobber kontinuerlig med testing, analysering og optimalisering. På denne måten skaper vi de beste resultatene for våre kunder og sørger for at de får mest mulig ut av sitt annonsebudsjettet. Har du spørsmål angående annonsering? Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat!