Harila, en betydelig bilforhandler i Troms og Finnmark, vet verdien av en god kundeopplevelse. Med ni avdelinger er konsistens nøkkelen, og det oppnås gjennom en sterk merkevare og klare verdier.
Vi i Creo Media fikk gleden av å sette oss ned med tre ansatte fra Harilas Alta-avdeling. Resultatet? En serie videoer der de deler Harilas verdier i egne ord. Disse videoene er allsidige, brukes både internt og eksternt.
Et av de mest spennende aspektene ved dette prosjektet var at vi lagde det med skalering i tankene. Dette betyr at videoene er designet på en måte som enkelt lar seg bygge videre på, enten det er med nytt kampanjemateriell, ekstra intervjuer eller til og med helt nye formater. Dette gir Harila stor fleksibilitet i sin intern- og ekstern kommunikasjon, nå og i fremtiden.
Kort sagt, dette prosjektet styrker Harilas merkevare fra innsiden og ut, og vi er stolte over å ha bidratt til denne viktige oppgaven. 🚗🎥