Bedriftsnettside
Tidsbruk Kartlegging av behovProsjektleder: 2t Oppsett av server og backendløsningerWebutvikler: 10tDette inkluderer prosjekt-, ansatt-, stillings- og nyhetsmoduler. DesignWebdesigner: 10tWebutvikler: 9t LanseringOpplæring: 3tFunksjonstesting: 3tOmruting av DNS: 2t Innholdsproduksjon til sidenAnsattportretter: 4.250,- (2 timer) Total tidsbruk: 41
Reklamefilm
Tidsbruk ProduksjonDialog med kunde: 3tForberedelser: 3tOpptak: 8tKlipp: 9tFargekorrigering: 3tLydarbeid: 2t Total tidsbruk: 30 timer (43.500,-) Utstyrskostnad: 7500,-
Rekrutteringskampanje
I dette eksempelet tar vi utgangspunkt i en nylig kampanje vi gjorde for Elvebakken Bygg. Målet var å skape en enkel og merkevarebyggende rekrutteringskampanje med 1 stk 20-sekunders video bygget inn i annonser i Meta og SnapAds. Tidsbruk ProduksjonOpptak hos kunde: 2 timerKlipp: 2 timerLyd og fargekorrigering: 1 time AnnonseringAnnonseoppsett: 2 timerAnnonsekostnad fordelt på Meta og Snap: 12.000,- I de fleste tilfeller av lokalrettede annonser anbefaler vi en adspend på 1000,-/uke/plattform. ResultaterVisninger: 156.723Lenkeklikk til landingsside: 2.229CpC: 2,54,- Venter per i dag på antall søknader mottatt og eventuelle ansettelses utfra dette.
Portrettbilder
En standard portrettpakke til bedrifter. I dette eksemplet er det tatt utgangspunkt i at det skal taes bilde av 5 ansatte. To av disse måtte komme innom på et annet tidspunkt og bestilte derav én drop-inn-session. 5 stk Portrettbilder a’ 875,- // 4375,-5 stk Sorthvitt-versjoner // 500,-5 stk sirkulære bilder til nettside // 500,-1 stk drop-inn-session // 300,- Kostnad: ca 1600,- Etter personalkostnad sitter vi igjen med ca 72% i margin.