fbpx

En dag utenom det vanlige

Alta Kraftlag markerer 75-årsjubileum med å gi tilbake til samfunnet – hele 75.000 kroner hver måned i hele 2023. En av de heldige mottakerne var Friluftsgruppa Alta, en forening som gir barn og unge med funksjonshemninger muligheten til å nyte friluftslivets gleder. 🌿🚣 Med støtten på 40.000 kroner fra Alta Kraftlag, organiserte Friluftsgruppa Alta en uforglemmelig dag spekket med aktiviteter. Vi fikk gleden av å være flue på veggen både til lands og til vanns, og fikk oppleve spenningen av en RIB-båt på nært hold! Underveis filmet vi og tok en haug med bilder for å dokumentere dagen. Se filmen vi produserte her:

Velg bilfag

Kampanje for å få flere søkere til bil- og verkstedfaglige linjer ved videregående skole i Alta. Todelt kampanjestrategi: Vi valgte ut annonseplattformer (sosiale medier og redaksjonelle medier) basert på målgrupper (elever og foresatte) og budskap. Vi produserte spesifikt innhold til de forskjellige kanalene, både for at innholdet skulle passe inn på plattformene og for at innholdet skulle snakke til målgruppene vi ønsket å nå ut til.

Ditt grønne hjem

Å kjøpe et hjem er en stor beslutning, og Bo Eiendom forsto at deres kunder trengte en måte å visualisere deres fremtidige hjem i “Holstsletta” prosjektet, som ikke vil være klart før i 2024. Med Partners Eiendomsmegling og KRY Interiør på laget, vi tok utfordringen 🏡✨ Fra Skisse til Skjerm Sammen med KRY Interiør lagde vi realistiske og detaljerte illustrasjoner av hver leilighetstype. Ikke bare kunne potensielle kjøpere se hvordan deres fremtidige hjem kunne se ut, men de fikk også et glimt av utsikten fra deres egne vinduer. Digital Innflytting Nettside og BoligvelgerVi designet en intuitiv nettside med en interaktiv boligvelger. Dette gir fremtidige beboere muligheten til å utforske ulike leilighetstyper og velge det som passer dem best, rett fra deres egen skjerm. Backend-systemFor å gjøre livet implementerte vi et backend-system hvor man enkelt kan oppdatere informasjon om leiligheter, salgsstatus og mer, alt i realtid. Sømløs KjøpsprosessVi koblet også alle leilighetene til meglers nettside, slik at kundene kan logge inn med BankID og legge inn bud direkte via meglers portal. Full Pakke 📦 Med en kombinasjon av illustrasjoner, en brukervennlig nettside, og en effektiv backend-løsning, har vi ikke bare formidlet hva “Holstsletta” har å tilby, men også gjort kjøpsprosessen så smidig som mulig. Det er dette som skjer når teknologi møter god design og funksjonalitet. 🤝 Er du nysgjerrig på hvordan vi kan hjelpe deg med ditt neste prosjekt? La oss ta en prat og utforske de uendelige mulighetene sammen!

Tett på politikken

Frem mot kommune- og fylkestingsvalget fikk vi være med på et spennende konsept i samarbeid med Kronstadposten. I nettserien “Tett på politikken” får vi ikke bare svar på hva politikerne mener, men også hvordan det er å være politiker, historien bak viktige vedtak og ikke minst et innblikk i hvordan det politiske systemet fungerer. Vår rolle? Vel, alt fra konseptualisering og kameraproduksjon til klipping, grafikk og distribusjon. Målet var å lage innhold som ikke bare var informativt, men som også gav seerne et innblikk man gjerne ikke får i nyhetsbildet til hverdags. Med gode gjester og varierte temaer, ønsket vi å gi rom for ulike perspektiver og bakgrunner. Dette ga oss en plattform som ikke bare åpnet for meningsutveksling, men som også appellerte til en bred og engasjert målgruppe. Fagtrykk Idé har vært våre trofaste partnere i å skape den visuelle magien bak prosjektet. Med lang erfaring som trykkeri ga de både debatter og samtaler det profesjonelle uttrykket det fortjente. En hjertelig takk til både Kronstadposten og Fagtrykk Idé for samarbeidet. Vi er allerede spent på hva fremtiden har å tilby og ser frem til å skape enda mer meningsfullt og inspirerende innhold. Se en av debattene her:

Møt folkene

Harila, en betydelig bilforhandler i Troms og Finnmark, vet verdien av en god kundeopplevelse. Med ni avdelinger er konsistens nøkkelen, og det oppnås gjennom en sterk merkevare og klare verdier. Vi i Creo Media fikk gleden av å sette oss ned med tre ansatte fra Harilas Alta-avdeling. Resultatet? En serie videoer der de deler Harilas verdier i egne ord. Disse videoene er allsidige, brukes både internt og eksternt. Et av de mest spennende aspektene ved dette prosjektet var at vi lagde det med skalering i tankene. Dette betyr at videoene er designet på en måte som enkelt lar seg bygge videre på, enten det er med nytt kampanjemateriell, ekstra intervjuer eller til og med helt nye formater. Dette gir Harila stor fleksibilitet i sin intern- og ekstern kommunikasjon, nå og i fremtiden. Kort sagt, dette prosjektet styrker Harilas merkevare fra innsiden og ut, og vi er stolte over å ha bidratt til denne viktige oppgaven. 🚗🎥

Årets betongelementfabrikk

🏆 I 2022 gikk JARO til topps og vant prisen for “Årets betongelementfabrikk”. For å virkelig løfte frem hva som gjør dem så unike, valgte JARO å fokusere på deres viktigste ressurs – de ansatte. Engasjerte fagfolk, med variert bakgrunn og kompetanse, som er selve hjertet i bedriften. Vi hjalp til med å formidle denne historien. Vi lagde to filmer: en kort versjon for sosiale medier og en lengre for intern bruk. I tillegg tok vi også noen bilder for å bruke i annen markedsføring. 📷 Så kort sagt, vi hjalp JARO med å fortelle sin egen suksesshistorie gjennom de som kjenner den best – de ansatte.

Visuell profil & nettside

Med både glede og en god dose entusiasme, har vi jobbet tett sammen med Bo Eiendom for å skape en helhetlig profil som virkelig virkelig viser deres dedikasjon til trygge leieforhold. Bo Eiendom er bygget på verdier som ærlighet og integritet, og vi har sørget for at vår design av logoen og de visuelle elementene deres reflekterer dette. Nettsiden vi har utviklet for Bo Eiendom er ikke bare profesjonell, den er også en brukervennlig portal som gir deg enkel tilgang til all info om tilgjengelige boliger og næringslokaler. Vårt samarbeid med Bo Eiendom har vært mye mer enn bare en forretningsavtale – det har vært en ekte partnerskap, hvor vi sammen deler en lidenskap for kvalitet og design. Vi ser frem til videre samarbeid og er skikkelig stolte av å ha bidratt til å forme deres merkevareprofil og støtte dem i å bli det opplagte valget for trygge leieforhold. Heia Bo Eiendom!

Folkefest i Finnmark

11 målrettede annonser 3 organiske innlegg på Facebook 4 bildedryss i historieformat på Facebook og Instagram Aftermovie av løpsstart FL1200 og Siidaen i Alta